2013. április 12., péntek

Lepkék vasalható gyöngyből

Ma vasalható gyöngyből készült lepkéket hoztam.

Vannak közte kisebbek, nagyobbak. Több kedvencem is van, bízom benne, hogy nektek is tetszeni fog.






 A sablont ki is nyomtathatod vagy a megfelelő méretű üres sablon készítéséhez ITT találsz segítséget.

A kicsiket szerettem volna cserépbe tűzni, ehhez valahogy a drótot hozzá kellett varázsolni. Már többféleképpen is megpróbáltam, mikor a végén rájöttem a legegyszerűbb megoldásra. Mikor kész a lepke, egy virágkötöző drótot FOGÓVAL MEGFOGVA a láng fölé tartjuk. Elég egy pár másodperc, mire annyira felmelegszik a drót vége, hogy könnyedén beleszúrhatjuk az alsó gyöngy oldalába. Ezt mindenképp csak nagyobb gyerek vagy felnőtt csinálja! Én csak egy gyöngyön szúrtam át, de miután kihűl, kihúzni sem lehet többet a drótot a lepkéből.





Jó szórakozást kívánok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése